Konkurs „Amatorski film promujący naszą szkołę”.
REGULAMIN KONKURSU NA AMATORSKI FILM PROMUJĄCY NASZĄ SZKOŁĘ
I. Organizator konkursu
Organizatorem konkursu na film promujący szkołę jest Szkoła Podstawowa nr 2 w Czańcu
II. Cele konkursu:
-
Wyłonienie filmu, który najlepiej przedstawi wizerunek naszej szkoły.
-
Promowanie pozytywnego wizerunku szkoły w przestrzeni publicznej.
-
Promowanie aktywności i kreatywności uczniów.
-
Inspirowanie uczniów do niekonwencjonalnych działań edukacyjnych i wychowawczych.
-
Wykorzystanie nowoczesnych technologii informacyjno – komunikacyjnych w pracy
wychowawczej,
III. Zasady uczestnictwa w konkursie
-
W konkursie mogą brać udział uczniowie klas 7 i 8 uczęszczający do naszej szkoły.
-
Projekty konkursowe mogą być realizowane i zgłaszane w małych grupkach (2-4 osoby) lub indywidualnie
-
Do konkursu mogą być zgłoszone filmy, które spełniają następujące warunki:
-
są przeznaczone do publikacji w Internecie lub do projekcji multimedialnych,
-
promują Szkołę Podstawową nr 2 w Czańcu.
-
Każdy film powinien zawierać następujące elementy:
-
prezentację współczesnego wizerunku szkoły: jego uczniów, pracowników, bazy dydaktycznej, osiągnięć itp.
-
dopuszcza się przedstawienia tematu w sposób żartobliwy, ale nie satyryczny czy ironiczny. Film nie może zawierać treści obraźliwych, wulgarnych lub godzących w osoby trzecie.
-
Każdy uczestnik konkursu może zgłosić jeden film.
-
Zastrzega się każdorazowo o uzyskanie zgody nauczycieli prowadzących zajęcia edukacyjne na nagrywanie i uwiecznienie treści, które mają być wykorzystane w pracy konkursowej.
-
Film zgłoszony do konkursu musi musi spełniać warunki techniczne:
-
format zapisu : mpg, mov, avi, MP4
-
rozmiar maksymalny pliku: do 4GB
-
film może być nakręcony: kamerką cyfrową, telefonem komórkowym lub aparatem fotograficznym,
-
czas trwania filmu : od 3 do 10 minut,
-
film powinien mieć tytuł oraz zawierać napisy początkowe i końcowe.
IV. Zgłaszanie filmów
-
Filmy konkursowe należy przekazać p. Agnieszce Kowalskiej do dnia 1.05.2023 r. na
pendrivie lub udostępnić za pomocą chmury na adres sp2czaniec.informatyka@gmail.com.
-
Stan techniczny zgłoszonego filmu powinien umożliwiać jego projekcję.
-
Zgłaszający film ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie praw osób trzecich w związku z wykorzystaniem filmu. W żadnym wypadku zgłoszony film nie może mieć wad prawnych, a w szczególności nie może naruszać praw osób trzecich.
-
Organizator ma prawo do odrzucenia filmu, jeśli nie spełniają one wymaganych regulaminem warunków.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do wykorzystania nadesłanych filmów lub ich fragmentów w celach promujących szkołę.
V. Ocena filmów
1. Oceny filmów dokona Jury wyłonione przez organizatora konkursu.
2. Jury wyłoni zwycięzców konkursu do 1.06.2023 roku.
3. Jury zastrzega sobie prawo do innego podziału nagród lub do ich nieprzyznania.
VI. Nagrody
1. Organizator przewiduje atrakcyjne nagrody rzeczowe: nagrodę główną oraz wyróżnienia
2. Dodatkową nagrodą dla zwycięzcy jest ocena celująca z informatyki za wykonaną pracę oraz dodatnie punkty z zachowania.
3. Najlepsze filmy zostaną opublikowane na stronie internetowej i fanpage`u szkoły.
Zgłoszenia filmu do konkursu oznacza akceptację postanowień regulaminu