mLegitymacja
Od 17 września istnieje możliwość wyrabiania mobilnych legitymacji (będą one dostępne w mObywatelu).
mLegitymacja to legitymacja szkolna w telefonie będąca częścią aplikacji mObywatel. Mobilną legitymację może otrzymać każdy uczeń, któremu wcześniej wydano tradycyjną wersję papierową lub plastikową dokumentu. W tym mobilnym dokumencie zapisane są wszystkie dane, które można znaleźć w papierowej lub plastikowej legitymacji: imię i nazwisko ucznia, numer legitymacji, datę wydania, termin ważności, status użytkownika, datę urodzenia, PESEL, nazwę i adres szkoły.
Aby uzyskać mLegitymację należy:
- Przesłać zdjęcie na adres dyrektor@sp2czaniec.edu.pl – nazwa zdjęcia ma zawierać imię i nazwisko ucznia oraz klasę
- Zdjęcie cyfrowe można zrobić u fotografa lub samemu wg następujących wytycznych:
 Zdjęcie legitymacyjne powinno być aktualne (nie starsze niż 6 miesięcy), w palecie barw RGB, kolorowe, ostre, na jednolitym, jasnym (najlepiej białym) tle. Twarz powinna zajmować 70-80% zdjęcia, być zwrócona prosto do aparatu, z zamkniętymi ustami i neutralnym wyrazem twarzy. Należy unikać nakryć głowy oraz ubrań, które odwracają uwagę. Maksymalny wymiar zdjęcia to 246×304, jakość zdjęcia w przedziale 0.9 do 1.0 oraz posiadać rozszerzenie jpg. Maksymalny rozmiar zdjęcia to 60kB.
- Po przesłaniu zdjęcia należy pobrać ze strony szkoły (w dolnej części strony) lub z sekretariatu wniosek oraz dołączyć do niego do wglądu legitymację papierową lub plastikową.
- Pobrać Aplikację mObywatel , potwierdzić regulamin.
- Po otrzymaniu ze szkoły kodu aktywacyjnego uruchomić System na urządzeniu (informator znajduje się poniżej).
Poniżej znajdują się do pobrania wniosek oraz regulamin.
Pliki do pobrania
- mLegitymacja-wniosek.pdf
- Informator-mObywatel-Junior.pdf
- Regulamin-mobywatel-2-1-0.pdf
 
				